El histórico triunfo del Barça en Madrid (2-6), en los medios

Interesant reportatge del periodista de La Vanguardia Ismael Nafria, especialitzat en Internet, que compara les portades dels diaris de tot Espanya. Ara el Barça ho te mes fàcil, però encara s’ha de guanyar la Lliga, La Copa i la Champions.

puyol

El F.C.Barcelona sentenció ayer la Liga española en el mejor de los escenarios y de la más brillante de las maneras: en el Santiago Bernabeú y desplegando el mejor juego que se recuerda en un campo de fútbol. Henry (2), Puyol, Messi (2) y Piqué sellaron un triunfo que, como siempre, dirigieron con maestría Xavi Hernández (4 asistencias) e Iniesta.

La espectacular victoria del Barça en el campo del Real Madrid por 2 a 6 ha tenido una amplia repercusión en los medios de información nacionales e internacionales.

Estas son algunas de las referencias más relevantes:

marca-diari

as

mundodeportivo

sport-diario

lavanguardia-diari

elpais750

elmundo-diariabc

elperiodico

ole_3001

Quant a El Cau del Llop

Vaig néixer a Manlleu -Osona- un dilluns 5 d’agost de 1940, tot i que en el “Libro de Família” hi consta el dia 8 en lloc del dia 5, coses dels registradors d’aquella època, ara visc a Sabadell -Vallès Occidental-. He estudiat, he treballat, (això es historia passada i forma part de la meva vida anterior) i ara no importa ni el què ni ha on, estic feliçment casat i enamorat de la meva família, soc pare de tres fills i avi de vuit nets, exerceixo de Jubilat a plena dedicació i procuro gaudir d’aquest moment. Si veieu que el meu nom d’usuari es El Cau del Llop no es per amagar-me de res, ben al contrari, ho es per la senzilla raó etimològica de l’origen del meu cognom (mal escrit, es ben cert), però una llobera es un cau d'un llop. I com dic a la capçalera del bloc, A la recerca de valors… , i també perquè es una finestra oberta al mon que em permet participar-hi, sense interpretacions d’altres que m’ho impedeixin.
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

