El Madrid confirma que los nombres no hacen los equipos

No es cuestión de juntar un puñado de los mejores jugadores del mundo y que las cosas surjan por sí solas. Pues, si fuese así, Manuel Pellegrini estaría de sobra en el banquillo del Real Madrid.

El empate 1-1 en el Bernabéu ante el humilde Al Ittihad, no hizo más que refutar una vieja frase del fútbol, “Los nombres no hacen a los grandes equipos”. Pues, estoy totalmente de acuerdo, ya   que al Madrid le falta mucho trabajo y el ingeniero deberá meter mano para ensamblar las piezas con suma urgencia.

Hasta el momento hemos visto dos presentaciones y con muy poco brillo. Es cierto que se debe esperar hasta el comienzo de las competiciones oficiales, para formular una crítica con argumentos sólidos, pero hasta el momento mucho ruido y pocas nueces.

Lo único que destaco de este juego, es que Raúl ha demostrado una vez más que así le traigan un extraterrestre, él siempre seguirá marcando goles. El delantero histórico del Madrid sigue manteniéndose vigente hasta en los partidos de pretemporada, algo que lo hace resaltar hasta con tantas figuras juntas.

Quant a El Cau del Llop

Vaig néixer a Manlleu -Osona- un dilluns 5 d’agost de 1940, tot i que en el “Libro de Família” hi consta el dia 8 en lloc del dia 5, coses dels registradors d’aquella època, ara visc a Sabadell -Vallès Occidental-. He estudiat, he treballat, (això es historia passada i forma part de la meva vida anterior) i ara no importa ni el què ni ha on, estic feliçment casat i enamorat de la meva família, soc pare de tres fills i avi de vuit nets, exerceixo de Jubilat a plena dedicació i procuro gaudir d’aquest moment. Si veieu que el meu nom d’usuari es El Cau del Llop no es per amagar-me de res, ben al contrari, ho es per la senzilla raó etimològica de l’origen del meu cognom (mal escrit, es ben cert), però una llobera es un cau d'un llop. I com dic a la capçalera del bloc, A la recerca de valors… , i també perquè es una finestra oberta al mon que em permet participar-hi, sense interpretacions d’altres que m’ho impedeixin.
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s