“Enviemos el hambre a la porra: 5 – 0”

Una iniciativa solidaria genial la del Futbol Club Barcelona para ponerse al lado de los que se ven privados del pan de cada día:

1.Barça + Fundació Banc dels aliments: Una buena alianza para hacer llegar de forma óptima y con calidad humana los alimentos a quiénes más lo necesitan.

2.Un “5-0” vaticinado por Sandro Rosell, que algunos periodistas sacaron de quicio, pero que no es más que la convicción y la esperanza cierta, ¡la apuesta decidida! de que el partido contra el hambre (que es el que se está jugando en esta Campaña”, lo vamos a ganar por goleada.

3.Un 5-0, que significará una derrota sin paliativos a la grave crisis que vivimos, y que nos llevará a una victoria contundente: Trabajando en equipo, creando redes de corresponsabilidad, con disciplina y con esfuerzo –que es a lo que nos tiene acostumbrado el Barça- todos haremos una gran campaña, y una vez más dejaremos en evidencia que el “Barça es más que un club”….

Más allá de la anécdota con la que algunos pretendieron distraer la atención de lo más esencial de la Campaña, todos apostamos por crear una xarxa –red- de solidaridad en la que tendremos la oportunidad de aportar lo poco o lo mucho que podemos y/o tenemos. Con esto quedará claro que si nos implicamos, entre todos, “mandaremos el hambre a la porra, y lo haremos con una auténtica goleada: 5-0”. Gracias, Sandro.

Quant a El Cau del Llop

Vaig néixer a Manlleu -Osona- un dilluns 5 d’agost de 1940, tot i que en el “Libro de Família” hi consta el dia 8 en lloc del dia 5, coses dels registradors d’aquella època, ara visc a Sabadell -Vallès Occidental-. He estudiat, he treballat, (això es historia passada i forma part de la meva vida anterior) i ara no importa ni el què ni ha on, estic feliçment casat i enamorat de la meva família, soc pare de tres fills i avi de vuit nets, exerceixo de Jubilat a plena dedicació i procuro gaudir d’aquest moment. Si veieu que el meu nom d’usuari es El Cau del Llop no es per amagar-me de res, ben al contrari, ho es per la senzilla raó etimològica de l’origen del meu cognom (mal escrit, es ben cert), però una llobera es un cau d'un llop. I com dic a la capçalera del bloc, A la recerca de valors… , i també perquè es una finestra oberta al mon que em permet participar-hi, sense interpretacions d’altres que m’ho impedeixin.
Aquesta entrada s'ha publicat en Esports i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s